diumenge, 10 d’octubre del 2010

Biotec.no.lògica 1 - La pregunta


Biotec.no.lògica 1 - Biotec.no.lògica 2

Durant la meva etapa universitària, la meva activitat gargotaire va veure's obligada a reduir-se fins a pràcticament la nul·litat. Una de les poques excepcions van ser els dibuixos que vaig fer per a l'Associació de Biotecnòlegs de Catalunya. Sé que suposa un petit canvi de to respecte els dibuixos que he estat penjant fins ara, però com que l'espai web que hi tenien reservat ha volat amb l'última remodelació i han desaparegut de la xarxa, m'he dit d'anar-les pujant aquí per evitar que caiguin a l'oblit.

Aquesta vinyeta era un homenatge a "la pregunta". La gran pregunta a la que havíem de contestar un cop rere l'altre. Molt sovint repetidament a les mateixes persones. Tots els meus avis van morir sense saber pronunciar el nom de la carrera que estava estudiant. Massa complicat.

I la Biotecnologia què és?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+