dissabte, 30 d’octubre del 2010

Biotec.no.lògica 2 - Seguim que no ha estat res


Biotec.no.lògica 1 - Biotec.no.lògica 2 - Biotec.no.lògica 3

Aquesta va ser una de les dues vinyetes que vaig fer sobre un tema que no fos independent del temps. Ja he dit altres vegades que m'agrada fer-les intemporals per no tenir la sensació de què he treballat per una cosa que en dos dies ja es pot llançar. Malgrat això, i malgrat ser un recurs gràfic força suat, va ser potser la que va agradar més.

Alpinista 1: Buf! Ja som al cim, per fi podrem descansar. Arf! Arf! Arf!
Cartell 1: Homologació
Alpinista 2: Daixò...
Cartell 1: Bolonya

3 comentaris:

  1. Crack, no trobo el teu email, et volia escriure per animar-te a passar-te dijous a fer unes cerveses amb l'andrés i l'ismurg i xerrar una mica de webcomics.cat.
    http://webcomics.mboards.com/1919688/9988743-dijous-11-trobada-bcn/
    Seria un plaer conèixer a l'usuari més entusiasta i segurament arreglaríem el món :)

    ResponElimina
  2. Vaja, això resol el meu dubte sobre si m'estava passant posant l'e-mail en totes i cada una de les vinyetes que faig. ;p

    Veurem si puc anar. M'agafa força just a la feina, però tampoc sembleu dels que es traumatitzen si un fa tard.

    No cal que us poseu ni una rosa a la solapa ni un tutú lila, us he vist en fotos i vídeos i us puc reconèixer.

    ResponElimina
  3. ok! mail trobat!
    has de venir encara que només sigui una estona a donar-me una colleja per estar tan a la parra

    fins demà!

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+