dijous, 20 de gener del 2011

Biotec.no.lògica 6 - Ultracentrifugació pressupostària


Biotec.no.lògica 5 - Biotec.no.lògica 6 - Biotec.no.lògica 7

Vaig fer aquesta vinyeta sent només un estudiant. Em semblava que era una ximpleria sense sentit i prou. Ara que he tingut contacte amb uns quants tècnics i els seus desorbitats honoraris (arribant a cobrar en un dia, només en mà d'obra i desplaçaments, més que jo en tot un mes) em fa encara més gràcia que llavors.

Per cert, algú sap si la u d'ultracentrífuga compta com a tònica i si per tant es pot apostrofar?

Insisteixo en què no és tan car trucar al tècnic de l'ultracentrífuga.

4 comentaris:

  1. Veient el presupost això sembla una bona opció... Montse

    ResponElimina
  2. Juro que això ho vaig dibuixar moooolt abans del pressupost. :D

    ResponElimina
  3. SI es que tot funcionaria millor sense tanta maquina! jejeje

    Per cert lo de la tònica de la u... No sóc gens bó en ortografía com hauràs pogut comprobar llegint els textos cargolins...

    ¡¡¡Una abraçada!!!

    ResponElimina
  4. És el que jo dic. Què costaria contractar un becari desitjós d'experiència i fer-lo centrifugar a 25.000g durant períodes de mitja hora?

    La pregunta lingüística és de nota en un examen. Suposo que podria torbar lingüistes que diguessin una cosa i l'altra.

    ResponElimina

Cerca'ns a Google+