diumenge, 27 de novembre del 2011

El joc de la figa


Sí, un altre acudit sobre jocs kumbes, però hi ha una justificació.

Fa poques setmanes vaig comentar que havia notat un increment de subscripcions per haver fet un acudit sobre sexe mentre m'enllaçaven des d'una pàgina friki. Era una conya, no pensava que la gent pogués estar tan cremada...

...però setmanes més tard vaig fer un altre acudit amb unes metes com a tema central i el resultat em va acollonir... segons el Google Reader vaig més que doblar els subscriptors per aquell canal en tot just 3 dies. Feedburner va voler confirmar les dades. A mi em va semblar sorprenent, però no crec que em pugueu culpar per insistir amb acudits de metes per veure com reacciona el públic potencial.

-És l'última vegada que jugo a la figa amb tu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+