divendres, 28 de setembre del 2012

101. 4 vots a 1 a favor d'un referèndum d'autodeterminació


Em sembla realment curiós que algú digui que no es pot fer una votació per què això confrontarà a la població quan la divisió l'està fent ell mateix amb el seu vot i per tant ho té facilíssim per a evitar-la, però juro que aquest argument es va fer servir ahir al parlament. De fet, sembla més una amenaça que una altra cosa. I quan el vot contrari es troba en una proporció minoritària de 4 a 1, com a amenaça, potser és una mica risible i tot. De fet, la proporció és una mica més elevada ja que un error informàtic no va comptabilitzar un 85è vot.

Per cert, si el comptador de Picassa no m'enganya avui he assolit l'acudit número 101 de la col·lecció "amb un parell". Qui m'ho havia de dir quan vaig començar a publicar aquí aquesta mena d'acudits que podria fer-ne tants d'actualitat i relacionats...

Si, ja ho sé. Hauria estat més normal dir-ho ahir això, però és que m'hi he fixat avui.

84 VOTS A FAVOR DE FER UN REFERÈNDUM D'AUTODERMINACIÓ
21 VOTS A FAVOR DE FER UN REFERÈNDUM D'AUTODERMINACIÓ
-Exactament per què heu emès aquest vot contrari al de la gran majoria?
-Per a evitar dividir la societat.
-I confrontar-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+