dimecres, 16 de gener del 2013

173. Interludi ocasionat per una lleu intervenció quirúrgica

Després d'un parell d'anys d'agonia per fi m'arreglen la meva principal eina de dibuix: la mà dreta i això vol dir que durant uns dies no podré dibuixar. O sí. No ho tinc clar. En tot cas, m'ha semblat que aquesta inactivitat forçada era un moment esplèndid per a treure la pols a unes vinyetes que vaig fer el 2011 (ja es veu a la firma). Per llavors, com ja he recordat tants de cops, em van contractar a un diari electrònic. Porto des de setembre (crec, no m'ho feu mirar) publicant 5 o 6 acudits a la setmana, però per aleshores no havia fet res semblant durant tant de temps, per tant no sabia si seria capaç de portar un ritme dels 3 acudits que havia pactat per setmana i que jo m'havia llançat a fer de manera una mica kamikaze. A més, hi havia l'agreujant que per llavors havia estat alguns dies sortint del laboratori més tard de les 11 per haver de matinar a l'endemà, cosa que podria tornar a passar.

Així doncs, em va semblar que el més responsable era passar des d'un bon inici 3 acudits atemporals a l'administrador del web per a què els pogués pujar qualsevol dia si jo no tenia temps de presentar la feina. Mai es va donar el cas, i han estat guardats a la foscor des de llavors, però així em sentia més segur i menys pressionat i estressat pel dia a dia.

Ho deixo tot programat fins a diumenge. Dilluns tornaré a penjar vinyetes noves. Si no m'he quedat esguerrat, clar.

Ah, sí, el web en qüestió era molt catalanista. Sinó, la vinyeta no hauria tingut sentit.

Aquell dia, el dibuixant es va aixecar polemista i se li va ocórrer divertir-se provocant als raconaires més ultres.

8 comentaris:

  1. Doncs vagi tot molt bé, i que la mà en surti en perfectes condicions.

    ResponElimina
  2. Quina putada,ara q havies tornat!!bueno,q tot surti be!!!!

    ResponElimina
  3. Ep!
    Espero que tot vagi bé i que ben aviat tornis a dibuixar!
    Salut (mai més ben dit)!
    Quim

    ResponElimina
  4. Gràcies pels comentaris, gent. Ha anat de conya i torno a la càrrega! ;)

    ResponElimina
  5. Osti, ara que havies començat a aprendre a dibuixar... ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. O bé no t'has fixat bé en la data del missatge al que estàs responent, o bé els últims dibuixos deuen ser d'una qualitat inferior de la que em creia XD

      Elimina
    2. És que vaig molt de tard al Reader, arribaré d'aquí uns dies als següents dibuixos XDDD

      Elimina
    3. #etfelicitofill, que diuen XD

      Bé, almenys algú considerava que havia aprés a dibuixar. Rara avis. :p

      Elimina

Cerca'ns a Google+