dijous, 28 de febrer del 2013

Biotec.no.lògica 34 - El dia de la marmota


Biotec.no.lògica 33 - Biotec.no.lògica 34 - Biotec.no.lògica 35

Aquesta va ser la primera vinyeta biotec.no.lògica que vaig fer quan ja treballava en el camp, havent acabat la universitat. I no se'm va ocórrer res més que fer una vinyeta sobre una broma interna i que es repetia sovint al laboratori. Pel camí m'havia comprat una taulera gràfica i aquest es va convertir en el primer dibuix que vaig fer amb la tècnica d'esbossar primer amb llapis, escanejar i entintar-ho digitalment. Per fi em vaig atrevir a fer dibuixos pensats per a ser en color!

-Doncs jo em pensava que el dia de la marmota només se celebrava als EUA.
-Santa incultura!
-Oh, vaja! El gel s'està escolant de nou... l'hauré de tornar a preparar... un altre cop...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+