dimarts, 30 d’abril del 2013

Biotec.no.lògica 36 - Celebració biotecnològica?


Biotec.no.lògica 35 - Biotec.no.lògica 36 - Biotec.no.lògica 37

Aquesta tira la vaig fer quan van fer 10 anys ara en fa 5, però mai no havia vist la llum i l'he volgut refer perquè en tot cas, la pregunta no només és real sinó també vigent. No ho he ambientat en una perruqueria per què sí. És on la sentia a una companya de carrera cada cop que hi anava. Em semblava una bona picada d'ullet a la primera tira de totes. En aquest sentit, semblava que estiguéssim igual que força anys enrere. Va ser, a més, una de les primeres vinyetes en les que vaig començar a experimentar amb l'ordinador.

10 anys d'estudis de biotecnologia i encara...
-Com em vas dir que es deia allò que estudiaves?

4 comentaris:

  1. T'has deixat una c!
    A veure si la trobes! Jeje

    ResponElimina
  2. A mí també em passa el mateix... i sort si trobo algú que sap el significat de la paraula biotecnologia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I les cares de sorpresa que fan, com suplicant que els ho repeteixis per què els fa la sensació que no ho han sentit bé...

      Elimina

Cerca'ns a Google+