dijous, 19 de setembre del 2013

299. Adoctrinament infantil


Coneixeu en Cataloniaman? És un crack de l'art gràfic. Com que com a dibuixant jo sóc més aviat tirant a inútil, hi ha acudits que desestimo fins i tot a mig imaginar, per ser massa complicats, així que quan vaig conèixer els dibuixos tan genials que feia en Cataloniaman no em vaig saber estar de preguntar-li si li interessava que col·laboréssim fent vinyetes amb l'enginy sumat de tots dos.

Aquesta és efectivament fruit de sumar les nostres capacitats, però no sé... crec que hi ha alguna cosa que no m'acaba de quadrar en la manera que ha anat la cosa...

-El dia 11 fem el bateig de la nena. Hi vindreu?
-No, anem a la Via Catalana amb el nen..
-COM! NO PODEU DECIDIR PER ELL! L'ESTEU ADOCTRINANT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca'ns a Google+